HotStuff Podawacz Piłek
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Paź 26, 2016 18:40 Temat postu: Samochody |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakłady Struktur Karoserii Samochodowych. Na razie, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, przenoszącym nazwę Fabryki Sprzętów Silnych "Zmierzch", piastowano wozy szpitalne, krzesła, biurka, szafki dodatkowo lady pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o przemianie kątowniku fabrykacji warsztatów rozpoczęto aż do opracowania, tudzież następnie prac karoseryj wyjątkowych tudzież specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach krajowych gablot ciężarowych FSC Lublin-51 oraz Star 20. Unoszono karoserie furgonowe odmiennego role, oraz zarówno nadwozia warsztatowe plus filmy objazdowe.
W 1953 roku stworzono zupełnie 382 nadwozia. Zaczęto tak jak rozbudowę zakładu, powstała nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel leci po pewnym czasie, w 1955 roku, furty ZBNS pominęły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji kancie, raz za razem w wyższym stopniu był dostrzegalny nieobecność niewąskich czterokołowców dostawczych o ładowności do 1000 kg. Fury tego rodzaju nie były dotąd fabrykowane ani w Polsce, ani w krainach przyległych. Na zwrocie lat 1956–1957 zadecydowano się na przyjęcie dzieł nad takim dopiero co wehikułem.
Na początku 1957 roku wyznaczono sfinalizowanie wnioskowań auta dostawczego Fabryce Samochodów Personalnych (FSO). Obojętnie odkąd tego, analogiczną robotę nawiązało w marcu tego roku urząd konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z presumpcjami proszek owo być wehikuł o szkieletów przybliżonej, w jakim zastosowano tak aby serce, jednostki napędowe plus jezdne czerpiące z woza osobowego FSO Stolica polski1. Ograniczona nośność powieszenia frontowego zastrzegała konieczność wysunięcia go zanim lokalizacja kierowcy. Spośród tego faktu wynikał prozaiczny porozumienie ansamblów, a po części także postawa wehikułu. Projekt warszawski został wzgardzony spośród baczności na niezbyt niesprawne natomiast technologiczne karoseria tudzież niemało mankamentów podwozia. Zespół kreatorów ZBNS obrobiła własne nadwozie, i obok zużyciu konstrukcje wpisała co niemiara odmian w ensemblach podwoziowych, adaptując je do większych ładunków przebiegających w samochodzie dostawczym. Zawarto też równorzędność spośród Wytwórnią Aut Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku wiekuisty fabrykacje nad strukturą podobnego woza owej warianty Żuk. |
|